Ny Blogg....

  • Har valt att starta en ny blogg efter att den andra stängdes ner UTAN min vetskap :) Visserligen hade vi lite "skrivtorka" på slutet men jag har saknat att få skriva av mig emellanåt.
Jag har kommer att lägga alla gamla inlägg från den andra bloggen här oxå, då många har påpekat att dom saknat att vi inte skriver längre och att inte ens dom gamla inläggen finns kvar.
Måste kolla igenom vart vi slutade i förra bloggen innan jag startar om på nytt och berättar hur vi lever idag och innan jag börjar skriva om vilka framsteg Mellie har gjort hittills. Sen hoppas jag ni har överseende med att den här bloggen inte kommer vara lika snygg som den andra då jag inte ens är i närheten lika duktig på datan som Matte är. Men jag lovar att jag ska jobba på den biten oxå :) /Anna
....................................................................................................
....................................................................................................
Mellie för några månader sen.

Kommentarer
Postat av: Camilla Frank

Åh va roligt Anna, nu kan man följa er i srift igen oxå! :O) Samtidigt som jag tror att det är bra att du får skriva av dig lite oxå, det är nog ett bra sätt att handskas med allt detta! Hoppas vi ses snart igen och tack för en trevlig kväll igår! :O)

2010-11-20 @ 18:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0